Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2013

Pengajaran mendewasakanku..

Lame nye tak update blog.. Em aku anggap kau diari aku je wahai blogku syg..
Semua dah berakhir..takde ape nk dipertahankan lagi.. Kau memang nak dan harapkan sgt semua ni jadi.. Tp aku tak faham kenapa kau pergi macam tu je.. Ape salah aku? Kenapa kau pergi tanpa alasan..
Aku ada hati, aku ada perasaan.. Aku betul-2 berharap kau balik pada aku.. Tapi tak mungkin.. Aku tak nampak pun ape2 yg menunjukkan kau nak pertahankn hubungan niy.. Ya Allah..  Sakitnya bila kene macam niy.. Kuatkanlah hatiku ya Allah..
Duhai hati.. Sabarlah.. Ini semua ujian buatmu.. DIA menguji hambanya kerana DIA tahu kemampuan hambaNYA.. DIA tahu kau boleh hadapi semua ni..
Sebab tu DIA bagi kau ujian sebegini..
Ya Allah.. Seandainya benar dia adalah jodohku.. Dekatkanlah hatinya dengan hatiku.. Eratkanlah kasih sayang di antara kami.. Tetapi Ya Allah.. Seandainya dia bukan untukku.. Kau bawalah dia jauh dari pandanganku..
Lupuskanlah dia dari ingatanku.. Peliharalah aku dari kekecewaan.. Dan Ya Allah.. Kau gan…