Skip to main content

Posts

Showing posts from 2016

Oh CRUSH !!!

Lain macam kan topik harini ? HAHAHAHA Seriously, I really think I'm in love. Nak tahu tak, semalam sis keluar dgn crush ! OMG!! Hahahaaha apa daa.. Sis sendiri pon taktau macam mana boleh tiba-2 nak ajak En Crush lepak. Yes, sis yg ajak dia. Hahaha Nampak macam perigi cari timba kan ? Ahhh lantak lahh. Yg penting sis dapat "dating" dgn dia semalam.  Ceritanya macam ni, semalam sis ada tournament netball. Ok tu bukan pointnya. Balik dari tournament tu sis dah terlentang dah kepenatan. Tidurlah sekejap kat ruang tamu sampai ke petang. Bangun dari tidur tu, sis pun pegi lah mandi apa semua. Siap makan lagi. Sekali tengok jam masa tu belum pukul 8 lagi. Hah sudahh.. Dah settle semua benda kan, jadilah boring. Tak tahu nak buat apa. Pastu baring-2 lah main henfon. Duk belek itu ini, scroll sana sini. Tiba-2 teringat kat En crush. Hahaha Masa tu taktau lah apa yg sis fikir. Sis boleh pulak pegi whatsapp dia ajak lepak. Yee, ajak dia lepak. Lepastu dia reply, "Lepak?? Ka…